Tryb koncertowy

Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa „Sinfonietta Cracovia”

Specjalista ds. promocji i komunikacji marki

Miejsce pracy: Kraków

Początki dziejów Orkiestry Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa „Sinfonietta Cracovia” wiążą się ściśle z powstaniem zespołu Młodzi Kameraliści Krakowscy. Wysokie umiejętności, zaangażowanie muzyków i świeżość interpretacji przy życzliwym wsparciu Państwa Elżbiety i Krzysztofa Pendereckich zaowocowały w 1994 roku nadaniem zespołowi statusu orkiestry miejskiej w formie samorządowej instytucji kultury.
Orkiestra stale współpracuje z plejadą najwybitniejszych artystów z całego świata,
kreuje nowatorskie przedsięwzięcia promujące muzykę nową i nie tylko, stopniowo wyrastając na jeden z najbardziej dynamicznych europejskich zespołów, szczególnie ceniony za mistrzowskie wykonania muzyki współczesnej. W październiku 2021 roku konkurs na dyrektora Orkiestry wygrał duet kobiecy – Agata Grabowiecka, doświadczona managerka kultury, oraz Katarzyna Tomala-Jedynak, dyrygentka związana
z Teatrem Wielkim w Poznaniu. Instytucja przygotowuje się do działalności artystycznej
w budowanej nowej siedzibie, zwanej Krakowskim Centrum Muzyki.

  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie przede wszystkim: kreowanie wizerunku Orkiestry poprzez współtworzenie i realizację strategii marketingowej, komunikacyjnej i promocyjnej instytucji oraz jej oferty programowej;
  • kontakt i budowanie relacji z mediami;
  • tworzenie koncepcji kreatywnych i treści na podstawie strategii komunikacji marki, dbanie o właściwe jej wdrażanie;
  • odpowiedzialność za spójną komunikację marki (instytucji, orkiestry, oferty), w tym:
  • definiowanie i realizację zadań związanych z komunikacją i promocją instytucji
    poprzez m.in. przygotowywanie i nadzór form reklamy wizualnej Orkiestry, druków
    promocyjnych i publikacji, spotów i materiałów audio – video i multimedialnych;
    przygotowywanie i nadzór nad przygotowywanymi materiałami merytorycznymi do
    broszur, folderów, katalogów i innych materiałów promocyjnych;
  • zarzadzanie mediami społecznościowymi (facebook i instagram) oraz tworzenie treści i planowanie postów, stories i materiałów promocyjnych dla tych kanałów
    samodzielnie lub we współpracy z grafikiem / fotografem, redakcja i aktualizacja
    witryny internetowej;
  • redagowanie tekstów promocyjnych i zarządzanie marketingiem emailowym,
    przygotowanie strategii działań w tym obszarze;
  • współpracę z innymi instytucjami kultury, partnerami zewnętrznymi, krytykami sztuki
    oraz dziennikarzami branżowymi;
  • negocjowanie warunków ekspozycji, publikacji i emisji przygotowanych treści
    i materiałów promocyjnych;
  • internetowy kolportaż materiałów marketingowych w ramach wszelkich dostępnych
    kanałów, w szczególności dostarczanie informacji mediom: prasie internetowej
    i tradycyjnej, telewizji, stacjom radiowym, branżowym periodykom muzycznym,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi, jak drukarnie i agencje reklamowe w zakresie
    działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych,
  • pełna i odpowiedzialna współpraca z kanałami marketingowymi Miasta Krakowa;
  • pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz współpraca z nimi.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w zakresie marketingu i reklamy,
  • praktyczna znajomość z zakresu marketingu i PR,
  • wiedza z zakresu kreowania wizerunku instytucji artystycznej i projektów,
  • doświadczenie w promocji wydarzeń kulturalnych i eventów,
  • bardzo dobra znajomość polszczyzny ‒ w tym literackiej ‒ zasad korekty, składu
    i edycji tekstów oraz tzw. „lekkie pióro”,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego ‒ w mowie i piśmie,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi niezbędnych do organizacji pracy zespołowej,
    np. z pakietu aplikacji Google/Gmail,
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (w tym biegła znajomość
    pakietu MS Office i programów graficznych, np. Adobe Photoshop/ Adobe),
  • znajomość realiów branży reklamowej (reklama prasowa, outdoorowa, radiowa,
    telewizyjna),
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz
    dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

  • zmysł estetyczny, znajomość prawideł typografii, składu oraz edycji tekstu i grafiki,
  • znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury,
  • znajomość terminologii muzycznej,
  • wiedza w zakresie organizacji i funkcjonowania orkiestry lub innego zespołu
    artystycznego oraz projektów i przedsięwzięć z sektora kultury,
  • doświadczenie we współpracy z mediami,

Oferujemy warunki pracy:

  • umowa o pracę,
  • ciekawa i dynamiczna praca w jednej z wiodących instytucji muzycznych w kraju,
  • duże możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania specjalistycznej wiedzy,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • praca w młodym, dynamicznym zespole i kontakt z artystami światowego formatu
    reprezentującymi różne dziedziny sztuki,
  • możliwość wyjazdów zagranicznych i krajowych.
    Wymagane dokumenty:
  • CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
  • list motywacyjny zawierający propozycję działań adekwatnych dla zakresu stanowiska.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych (http://sinfonietta.pl/dane-osobowe/) na adres mailowy: oleksy@sinfoniettacracovia.com do dn. 27.12. 2021 r.
z dopiskiem: Specjalista ds. promocji i komunikacji marki

Zobacz również

04
06
2025

Ogłoszenie o konkursie na kandydata na stanowisko dyrektora Orkiestry Sinfonietta Cracovia

Prezydent Miasta Krakowa ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Orkiestry Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa „Sinfonietta Cracovia”.

(...)

22
04
2025

Czym jest zen? Spotkanie towarzyszące koncertowi

Przed koncertem Soundtrack of zen, zapraszamy na krótkie, inspirujące spotkanie, które pozwoli zatrzymać się na moment i nastroić do odbioru muzyki.

(...)

07
03
2025

Trasa koncertowa w Niemczech

Sinfonietta Cracovia pomiędzy 11 a 29 marca zaprezentuje się niemieckiej publiczności w aż 19 koncertach.

(...)

Widownia podczas koncertu Sinfonietty Cracovii

Klub Przyjaciół Sinfonietty

Zostań Mecenasem

Sinfonietta Cracovia to miejska instytucja kultury, która czerpie swoje witalne siły z otoczenia, energii miasta i jego mieszkańców. Dlatego chcemy włączać Państwa w życie Orkiestry, mając na uwadze jej dobro i rozwój.

Ciasteczka!

Korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia. Wykorzystujemy je do analizy, w jaki sposób korzystasz z naszej strony oraz do personalizacji wyglądu prezentowanych Ci treści. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.

Ustawienia plików cookies